Platba prevodom na účet:
Po potvrdení objednávky z našej strany prosím preveďte platbu na doleuvedené číslo účtu. Variabilný symbol použite číslo objednávky.
- číslo účtu SK87 0200 0000 0030 3403 3154 pri tomto formáte nie je nutné zadávať kód banky
- variabilný symbol / číslo objednávky/
Pre platbu zo zahraničia potrebné zadať BIC: SUBASKBX účet hore je v tvare IBAN, nie je potrebné meniť tvar.
Pre odoslanie tovaru je potrebné aby bola platba pripísaná na náš účet. Kontrola došlých platieb sa vykonáva pravidelne 2x za deň, počas pracovných dní.
________________________________________________________________________________
Platba platobnou bránou:
Pri realizácii objednávky si klient vyberie možnosť " Platobné karty " a vyberie si svoju banku alebo spôsob, ktorý používa bežne na
platby v online bankovníctve. K dispozícii je platba do VÚB banky, Slovenskej sporiteľne, Tatra banky, UniCredit banky, Poštovej banky
alebo Viamo platobná brána. Ďalej klient úhradu realizuje v prostredí banky. Po uskutočnení prevodu, dostane klient potvrdenie o
zaplatení objednávky.
________________________________________________________________________________
Platba na dobierku:
Pri platbe na dobierku bude tovar doručený kuriérom, ktorý prevezme platbu v hotovosti a odovzdá potrebné doklady o zaplatení kupujúcemu.
V prípade zvolenia spôsobu platby dobierka sa účtuje dobierečný poplatok vo výške 1 EUR
Nákup na dobierku nie je možné využívať pre doručenie mimo SR.
_________________________________________________________________________________
Osobný odber:
V prípade, že sa klient rozhodne tovar prevziať si osobne, môže tak urobiť počas pracovných dní
od 9.00h - 15.00h na adrese v sídle spoločnosti po obdržaní notifikačného emailu, že je tovar pripravený na osobný odber.
Arco com, s.r.o.
J. D. Matejovie 1581/2B
033 01 Liptovský Hrádok
Možnosti platby pre Osobný odber:
"Prevodom na účet"a úhrada cez "Platobnú Bránu", kde bude následne po zrealizovaní platby na náš účet oznámené, že si tovar môže prevziať . Nebude mu pritom započítaný poplatok za dobierku a prepravu tovaru. Spôsob úhrady je nutné zadať pri realizácii objednávky.
"Platba v hotovosti", kde klient za tovar zaplatí priamo do pokladne pri odbere tovaru.
Pri tomto spôsobe je nutné počkať na notifikačný email, ktorý klientovi oznámi, že je tovar pripravený k prevzatiu.
________________________________________________________________________________
Nákup na splátky:
Po vyplnení a odoslaní "Žiadosti o poskytnutie úveru" do spoločnosti Cetelem budete informovaný o výsledku schválenia/
na vytvorenej žiadosti zhodovali s Vašimi osobnými údajmi (číslo občianskeho preukazu, adresa trvalého pobytu musí byť zhodná s
adresou na občianskom preukaze). Pokiaľ po odoslaní objednávky nevyplníte formulár so žiadosťou o poskytnutie úveru, nie je možné schváliť/neschváliť úver.
V prípade schválenia úveru Vám bude emailom zaslaný link (odkaz), ktorý je potrebné otvoriť a následne si môžete vybrať spôsob
podpisu zmluvy. Pre čo najrýchlejšie vybavenie si vyberte podpis v elektronickej forme (sms správou), ktorým zmluvy jednoducho
potvrdíte online autorizačným SMS kódom. Stačí online nahrať doklady totožnosti obojstranná kópia občianskeho preukazu a druhého
dokladu totožnosti s fotografiou (vodičský preukaz, cestovný pas, zbrojný pas, prípadne potvrdenie o výške príjmu) a následne zmluvy
podpísať zadaním SMS kódu. vyhlásenie o ochrane osobných údajov, dohodu o zrážkach zo mzdy spolu s obojstrannou kópiou
občianskeho preukazu a druhého dokladu totožnosti s fotografiou (vodičský preukaz, cestovný pas, zbrojný pas, prípadne potvrdenie o
výške príjmu) zašlite na adresu
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA,
pobočka zahraničnej banky
Karadžičova 2
811 09 Bratislava
Je potrebné zaslať taktiež oba doklady spoludlžníka, pokiaľ je v žiadosti uvedený a podpísaný. Po spracovaní Vašej zmluvy a správnosti všetkých údajov obdržíme od splátkovej spoločnosti potvrdenie k expedovaniu tovaru, na základe ktorého Vašu objednávku spracujeme a budeme Vám zasielať tovar.